Ewaluacja procesu wspomagania PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANA PAWŁA II w KRAŚNIKU
Które z form szkoleniowych uznaje Pan/Pani za najbardziej przydatne do pracy? Proszę ocenić w skali od 1 do 6, gdzie 1 oznacza "nieprzydatne", a 6 "bardzo przydatne"
1
2
3
4
5
6
Szkolenie koleżeńskie w ramach zespołów przedmiotowych: obsługa i wykorzystanie wizualizera
Szkolenie koleżeńskie w ramach zespołów przedmiotowych: obsługa i wykorzystanie drukarki 3D
Szkolenie koleżeńskie w ramach zespołów przedmiotowych: zapoznanie się z aktualizacją dziennika elektronicznego Vulcan
Szkolenie koleżeńskie w ramach zespołów przedmiotowych: lepsza komunikacja nauczycieli, nauczycieli z rodzicami, uczniami dzięki funkcjonowaniu dziennika elektronicznego
Szkolenie koleżeńskie w ramach zespołów przedmiotowych: szkolenie wychowawców klas ósmych dotyczące przeprowadzenia rekrutacji
Szkolenie koleżeńskie w ramach zespołów przedmiotowych: aktualizacja oprogramowania tablic i monitorów interaktywnych
Szkolenie koleżeńskie: nauczyciel-bibliotekarz, aktualizacja programu MOL, wprowadzenie księgozbioru do systemu
Lekcje koleżeńskie z wykorzystaniem mobilnej pracowni komputerowej
Zajęcia pozalekcyjne (koleżeńskie): wykorzystanie robotów
Opracowanie i prezentacja w Power Point analizy i wyników sprawdzianów, testów i diagnoz, sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego (podczas Rad Pedagogicznych)
Zajęcia otwarte dla rodziców z wykorzystaniem sprzętu multimedialnego
Szkolenie obsługi tablic i monitorów interaktywnych w ramach projektu „Aktywna Tablica” wszyscy nauczyciele
Szkolenie „Kompetencje kluczowe”
Zebrania zespołów przedmiotowych (zespół edukacji wczesnoszkolnej, matematyczny, polonistyczny, przyrodniczy, języków obcych) – wykorzystanie elementów programów do nauki danego przedmiotu –wymiana doświadczeń
Spotkania z przedstawicielami wydawnictw - multibooki